top of page
Farkındalık Okulu çalışmaları katılımcıların kısa süre içerisinde (5 saat) ulaşabilecekleri, günlük hayatlarında ihtiyaç duydukları kişisel gelişim konularına odaklanmış çok özel  eğitimleri içermektedir. Eğitimler online ve canlıdır. 
Amaç katılımcıların kendini keşfetme, yaşam yol haritalarını oluşturma, başarı yolculuklarını perçinleme, iletişim becerilerinde artış ve kendi potansiyelini üst seviyeye çıkarma konularında henüz farkında olmadıkları yönlerini keşfetmelerinin sağlanmasıdır.
  • Farkındalığın boyutlarını kavramadan algılamayla ilgili değişim paradigmasını oluşturamayız.

Farkındalık birbiriyle ilintili dört boyutta gerçekleşir.
 

  • İÇSEL FARKINDALIK: Birey iletişimde istediği sonuçları alabilmesi için önce kendisiyle sağlıklı etkileşim kurmalıdır. Bu durum kişinin kendi iç dünyasını nasıl organize ettiğini kavramasıyla ilgilidir.

    • Ego - özbenlik dengesi

    • Değerler-kimlik

    • İnançlar ve düşünce yapıları

    • Stratejiler-paradigmalar

    • Kişilik yapıları, tutumlar, alışkanlıklar
       

  • DIŞSAL FARKINDALIK: Dış dünyada yaşananları gözlemleyebilme ve neler olup bittiğini kavrayabilmekle ilgilidir. Bakmakla görmek arasındaki fark bu alanını tanımlar.

    • Dikkatin dışarıda olabilmesi; kişi ihtiyaç duyduğu her durumda kendi iç dünyasından ve iç seslerinden uzaklaşarak dışarıya odağını kaydırabilmelidir.

    • Objektif ve subjektif gerçekler arasındaki farkı algılayabilmek.

    • Empatik etkileşimi yaratabilmek.
       

  • İÇTEN DIŞA FARKINDALIK: Bireyin dış dünyada nasıl algılandığıyla ilgilidir. Kişi kendisini son derece vefakar birisi olarak nitelendirebilir. Oysa çevresinde bencil ve manüplatif olduğuna dair istemsiz bir algı yaratmış olabilir.

    • Bu farkındalık alanında dış dünyadan alınan tepkileri gözlemleyebilmek başkaları üzerinde bıraktığımız etkinin değerlendirilmesi açısından önemlidir.
       

  • KÖR ALAN FARKINDALIĞI: Kişinin henüz farkında olmadığı veya olamadığı alandır. İnsanların hemen hiç fikrinin olmadığı veya çok az bilgi sahibi olduğu alan burasıdır. Örneğin; Çocuk sahibi olmayan veya o an için bununla ilgili bir niyeti olmayan kişi çevresinde çocuklarla ilgili gelişmeleri, haberleri ve benzeri bulguları algılamayabilir.
     












     















 

  •  

FARKINDALIK OKULU EĞİTİMLERİ: 

  • KENDİ KENDİNE KOÇLUK

  • İKİLİ İLİŞKİLERİ YÖNETMEK

  • KUANTUM YAŞAM BECERİLERİ

  • ASERTİF KİŞİLİK

  • ANI YAŞAMANIN GÜCÜ

  • ATALETİ YENME & MOTİVASYON

  • ZİHNİ OLUMLU KODLAMA & AFİRMASYONLAR

  • ZAMANI VE ETKİNLİKLERİ YÖNETMEK

  • NEUROİLETİŞİMİN TEMELLERİ

  • DUYGUSAL OKUR YAZARLIK

bottom of page